torsdag 5. august 2010

----> Måløy

Etter fjelltur på Honndalsrokkjen og 2 timer venting på en rasteplass for å få skyss ut til Måløy på ekte studentvis, nemlig gratis, ble jeg møtt med ferdig laksemiddag og jordbærdessert. Og som ikke det var nok, ferdig redd opp seng i himmelsk rosa, og egen badekåpe. "Jeg må ha kommet til vestlandshimmelen" tenkte eg.

Og som ikke det heller var nok var badestampen fyrt opp og sola hengt opp midt på himmelen. Så Bendiken hoppa først.

Så Marius.

Og til slutt. Meg,.

13 --> 39, smertefull overgang. And then heaven! For en fantastisk måte å vorse på. Vi skulle jo tross alt ut i Måløy på en onsdag!

...

Matilden.

Bendiken.

.. var det jeg prøvde å tenke da jeg kun hadde en dag å sluke omgivelsene på. Den ble fordelt på Kråkenes fyr, Selje og Galleri Amdam.

Matilde synger "Kom blåne" (Blåfjellsangen) til sauene.

Fotspor i Refviksanden.

...and when I left Måløy the city cryed (for det er by sant...?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar