tirsdag 14. desember 2010

Hunting in London; for a bridal dress of course!

Tate ModernGulvet er dekket med håndlaget og håndmalte solsikkefrø, Kinesisk kunstner selvfølgelig. De dekket HELE gulvet! Crazy!



o

London by night


Norway is everywhere!


"Tapas/fingermat.." og en haug med brudeblader å bla igjennom. Me like.

Utrolig kjekt å finne ut at du har bursdagsgave til gode, og dermed få spandert middag og vin på gresk restaurant midt i en shoppingøkt. Det har jeg liksom ikke noe imot.
Tusen takk!
Westfield in the evening

Inspirasjon til kakebordet.Inspirasjon til blonster. Hm... how to choose....

Og der var kjolene våre klare også, første butikk første kjole!


Just another bird in the street...




Kan ikke forlkare mange nok ganger hvor stolt jeg er over å få være forlover for deg Tine, sammen med Rikke. Gleder meg utrolig mye. Og enda bedre ble det jo med brudekjolejakt i London. Da kom dere jo også litt på besøk til meg! A perfect way of spending the weekend.

Let the hunt begin...


Veldig kjedelig å ikke kunne legge ut noen bilder av selve kjolene, men det blir jo bare enda bedre se den 9. juli da. Og jeg tror nok man klarer å danne seg et bilde av hvor vakker den er ut i fra fjeset til Rikke.

Nå er det rett hjem til champagnen, klokka er jo tross alt over 11.00 på dagen.

1 brudekjole
2 stk forloverkjoler
champagne til både lunsj, middag og kvelds (the only way to celebrate it properly)
og hauger med julegaver.
=
ekstremt produktiv helg!

1 kommentar:

  1. Hurra!!!! Så koselig liten presentasjon du har laget her, kæmp:) Nor må nok forbli hemmelig ja, men jeg kan bekrefte at kjolen er fantastisk og at Tine ser aldeles nydelig ut i den! Litt stolt selv jeg altså og veldig fornøyd med en effektiv og koselig helg:) Gleder meg til å planlegge videre, se dere i julen, ha deg på plass i Noreg igjen Mari og ikke minst selve bryllaupsdagen <3

    SvarSlett