lørdag 2. oktober 2010

Life is just a big gift!

...dagen man kan unne seg nesten hva som helst og det blir kun sett på som den naturligste ting i verden. Man burde hatt flere sånne dager (ikke at hindrer meg i å plikke ut et par tilfeldige dager selv) men nån på lovlig basis liksom.

Heldigvis for meg gikk disse utskeielsene kun ut over bursdagspenger, så det var jo bare rett og rimlig at de ikke ble liggende å støve ned! Så tusen takk for gummistøvler Pappa, Åse, Jens, Ola og Truls! Ettersom at regnet her liker seg best sidlengs og vinden gjerne hjelper den med å holde seg der, føler jeg på meg allerede nå at vi kommer til å bli nære venner.

...og tusen takk Mamma, Knut, Truls og co for vinterjakke! Godt jeg kommer hjem til jul og får prøvden i snøvær, her har jeg forstått at det er en skjeldenhet, ganske likt en annen by jeg kjenner.....


...også fikk jeg litt forsinka bursdagsgave av Nora! Boken Bridget Jones, har pløyd gjennom 1000'vis av ganger, boken som blir nevnt i alle filmer/serier med store kjærlighetsproblemer, eller små og ubetydelige....

Jepp. "Men are from Mars, women are from Venus", vi fant den på second hand skattejakt i Swansea, og var helt enig at alle burde vel kanskje lese den siden den er så kjent og sån. Ingen av oss kjøpte den. Jeg fikk den.

2 kommentarer: