fredag 23. oktober 2009

Praksis er ferdig.

Det er litt bra og litt dumt. Godt å slippe å stå opp kl 6.30. Kjipt å ikke ha fri tilgang til kopimaskin. Godt å kunne gå til skolen og ikke "bane" i 20 min. Kjipt å ikke få kaffen servert hver lunsj.

Utbyttet har vært stort! Tre klemmer rikere er jeg, 4 hvis jeg tar med praksisveilederens. Minst 10 spanske ord har jeg sneket inn under huden. Jeg har fått kjøre bane 6 til endestasjonen. Jeg har inndratt to "finger board", en lue og bannlyst en sparkesykkel. Jeg har gitt to anmerkninger, og det har vel heller de 180 elevene vi har hatt over 3 uker hatt utbytte av... Jeg har blitt godt kjent med Agnetha, som lager utrolig god fullkorns pizza med taco- kjøttdeig. Jeg har fått høre at jeg er en teoretiker. Og av noen elever at jeg er altfor streng.

+ og -, men det skal jammen bli godt å begynne på sømfordypning og kjoledesign.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar