søndag 25. juli 2010

24.07.2010

Endelig var den her .. den dagen 24. juli 2010, også mormor og morfars bryllupsdag. Branntomta til Hønefoss Kirke ble tatt i bruk for første gang, under en ekstremt åpen himmel, med det varmeste været siden sommerferien starta og en sol som strålte som brudeparet, Mamma og Knut.
Love is in the air...

Marius, representant for Tvedestrandsbarna

Brudebuketten fra hagen

Min bror

Opp "kirkegulvet"

Bergens Domprost og venn av familien utførte vielsen

Ææ..

"Just married"

..Også kom de tilbake gitt, musikken var jo ikke ferdig..

Så da danser vi...

Hageselskap

I egensydd kjole, etter mammas ønske.
Resten av feiringa skjer neste helg,.
Mamma: Det er så greit å dele det opp veit du, så er ikke alt over med en gang...

Så da kommer det nok mer..

2 kommentarer:

  1. utrolig fine bilder, Mari! Brylluppet så veldig vellykket ut synes jeg. Birthe var kjempeflott i kjolen! Hadde hun noe på hodet på venstre side der, eller er det bare jeg som innbiller meg det fordi jeg ser så grådig etter det?;) Du så også helt smashing ut, elegant frisyre og nydelig kjole!

    klem fra Rikke :)

    SvarSlett
  2. Kjenner jeg mamma rett hadde'a nok putta noe bak der ja, aldri nok blomster veit du.
    thanks :)

    SvarSlett