søndag 11. juli 2010

HawaiiParty

Etter fjorårets "søskenbarntreff" (som da var pappas søskenbarn) på Storøya, syns Jeg, en onkel og ei kusine at dette var festelig, men vi tar heller våre egne søskenbarn. Altså min egen generasjon + onkler og tanter. Noe festelig måtte vi jo også fikse, siden det var nye folk som tok initiativet, og deriblant meg! Tema ble Hawaii, og det ble gjennomført med STIL!

Sykla ut til Storøya godt ut på dagen etter Reunion kvelden før, og måtte kjøle meg ned med det jeg vil si var et relativt kaldt bad. Jens var uenig. Bak han er en samling fettere og en onkel, samt pappa i imponerende sprekt antrekk.

Bestemor var også med på leken, med rosa plastøredobber og blomster i fleng.

Telt var leid inn og pynta i Hawaii-ånd, med montert Singstar på storskjerm.

En av initiativtakerene.

Jens og Ola gjorde heller ikke skam på familien.

... og hula-hula faktoren var høy, mildt sagt.

Meg og mine kusiner.


Aloha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar