søndag 14. februar 2010

Fashionable sunday.

..KinderEgg søndag; Morsdag, Fastelaven og Valentines day.
Som jeg kanskje har sagt før er jeg veldig fan av Postsecret. En blogg full av hemmeligheter, og som legger ut nye postkort hver søndag (et av dagens høydepunkter). I dag var den selvfølgelig full av kjærlighets erklæringer og andre hemmelig smågøy. Her er en film de hadde lagt ut med noen av de.



Gå til VIC forsiden

Men det jeg egentlig har hatt på tapetet i dag var VIC's motevisning for FW10/11 på Sagene.
Det var deilig lunsj, hyggelige folk og masse fint å se på.
Så hvis jeg skal oppsummere dagen vil jeg si at vi går en mørk høst i møte, med høy ride-faktor, fortsatt dressjakker, nagler, trange bukser og korte kjoler. Ikke ulikt i år egentlig. I følge VIC da!

Alltid gøy med gavepakker!

3 kommentarer:

  1. Så gøy det hørtes ut å gå på motevisning da!

    SvarSlett
  2. Iselin: ja, og nå begynner jo OFW! Det gleder jeg meg til:) Da kommer det sikkert litt bilder..

    Hanne: Takk. Jeg liker din. Da liker vi hverandres. Det er fint. :).

    SvarSlett