onsdag 3. februar 2010

Smalahovelag!

"Hi my name is Shaun the sheep, and I'am your host for this evening "


Fenn, Margrete, meg og Frederikke i iverig kjøkkensnakk om flørting.
Det er rart med det der, at de spennende samtalene stort sett skjer på kjøkkenet.

11 til bords, og et halvt hode til hver. Takk til Kari frå Voss som fekk frakta dei frå heimplassen sin, og til Frederikke som også var pådriver for laget.

...og jeg sang Sing Star for første gang. Det ble Madonnas hit, "like a virgin"....

Smalahovelag MÅ gjentas!

3 kommentarer:

  1. Du slutter aldri å imponere meg altså!!! Og jeg som var så fornøyd husmor idag som hadde klart å lage focaccia..

    SvarSlett
  2. Altså Hanne, jeg må jo tilstå (selv om jeg ikke har lyst) at jeg kom til dekka bord.. men jeg var assistent assistent da, hvis det hjelper noe. Så jeg tar heller hodet av for focacciaen din!

    SvarSlett