tirsdag 23. februar 2010

Publikum på Nytt på Nytt!..

Min drøm er realisert! Det var en fantastisk bursdagsgave, Tusen Tusen takk Åse! Neste gang er du pent nødt til å være med selv! (Jeg gikk ikke alene denne gangen altså, bare for å informere om det) Skybert var med. Eller Cristine som hun også heter..... ha - ha.
85,- kr koster det og spilles inn på Torsdager 17.30 - 2 timer med humor fra Almaas - fast inventar på en hver topp 20 liste over norges kjekkeste menn, også Skåber og Nærum selvsagt. Sistnevnte ble noe betenkt og tilbaketrukket etter at jeg fortalte at jeg hadde et veldig kult portrettbilde av ham hengende hjemme.. Kan ikke skjønne det. Skåber har jeg jo allerede prata med en sen kveld på Grünerløkka, så jeg prioriterte gutta. Så etter min litt rare samtale med Knut måtte jeg finne Jon og fortelle at jeg for ca 4 år siden hadde ringt inn til sentralbordet etter en sending og rost han opp i skyene.
Jon; "Var det den episoden der jeg spilte trekkspill?"
Meg; "JA!"
Han hadde desverre ikke fått den, men nå fikk jeg heldigvis overlevert den personlig. Og det satte han pris på. Stor pris på, han ble vist litt mobbet for det av andre.... noe jeg selvsagt ikke kan skjønne og sa at det er slik du sjarmerer vet du..

Men ærligtalt tror jeg ikke det er andre en Almaas som kan sjarmere med trekkspill, det er vel som dom sier alt kler en smukke!





Jons ivrigste beundrere kan kategoriseres som 14'iser, 40 åringer og megselv da.

Jeg sier, er det rart?:

1 kommentar: